We doen het SAMEN!
Welkom, fijn dat u dit Jaarbeeld opent en nieuwsgierig bent naar wat er bij ZorgSpectrum is gebeurd in 2019. Graag nodig ik u namens alle collega’s van ZorgSpectrum uit om een kijkje te nemen.

Wanneer ik terugkijk naar 2019 en vooruitblik op 2020 springt één woord eruit: SAMEN. In dit jaarbeeld kunt u lezen over de belangrijkste ontwikkelingen van afgelopen jaar. Tijdens mijn gesprekken en meeloopstages is voelbaar hoe we elke dag werken aan onze visie, het bieden van de beste ondersteuning dichtbij de klant. Prachtige voorbeelden zijn de dagbehandeling voor jonge mensen met dementie en het nieuwe zorgconcept Vertrouwd thuis. Ook hebben we onderzoek gedaan naar werkplezier en hebben we een succesvol symposium georganiseerd met het thema ‘Wie zorgt er straks voor mij?’.

Dit hebben we samen gedaan met cliënten, mantelzorgers, collega’s, vrijwilligers, samenwerkingspartners en samenleving. En ook de adviezen van de Cliëntenraad, Ondernemingsraad, Zorg Advies Raad en Raad van Toezicht zijn hierbij heel waardevol gebleken.

Ik wens u veel leesplezier!

Vivian Broex
Raad van Bestuur