lerend netwerk
M&O zet zich met passie in voor het thema ‘Oog voor jou’. Werkplezier begint met voldoende collega’s. Met succes is er veel energie besteed aan werving. Dat blijven we doen en we focussen daarnaast op individuele en teamontwikkeling.
Lerende netwerken
ZorgSpectrum is een lerende organisatie. We vinden het belangrijk om van elkaar te leren. Niet alleen binnen ZorgSpectrum, maar ook daarbuiten met andere organisaties. Samen kom je verder. Daarom maken wij deel uit van verschillende netwerken om onze kennis en ervaring te delen. Om zo samen verder te komen en de kwaliteit van zorg voortdurend te verbeteren.

Naast onze deelname in verschillende regionale ketenzorg netwerken (o.a. palliatieve zorg, dementie, CVA, Parkinson, Niet Aangeboren Hersenletsel, etc.) vormt ZorgSpectrum een lerend netwerk met zorgcentra De Betuwe, Coloriet en Bartholomeus. Ook maken wij deel uit van het kwaliteitsnetwerk van ActiZ en de vereniging van Instellingen voor Verpleging en Verzorging in Utrecht (IVVU).

In 2019 hebben we de kans gehad onze kennis en ervaring te delen op de Zorg&ICT beurs, het congres ‘Thuis in het verpleeghuis’, de kick-off challenge verpleeghuizen van de toekomst 2020, diverse Alzheimercafés en het UNO-congres (Universitair Netwerk Ouderenzorg).