basisproces op orde
Het jaar 2018 stond vooral in het teken van het op orde krijgen van de basisprocessen en het intensiveren van de verbinding met de bedrijfseenheden in de zorg
Roy van der Gun
manager Bedrijfsvoering
Bedrijfsvoering
Binnen de afdeling bedrijfsvoering (Financiële administratie, Control, ICT en Inkoop) heeft 2018 vooral in het teken gestaan van het op orde krijgen van de basisprocessen. Zo is het proces rondom het verwerken van inkoop- en verkoopfacturen verbeterd, waardoor eerder op (management)informatie gestuurd kon worden. Ook is er aandacht besteed aan de juiste technische inrichting en autorisaties voor de administratieve systemen die we binnen ZorgSpectrum gebruiken.

Er is veel werk verricht aan activiteiten rondom de invoering van de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) waar we als organisatie vanaf 2018 verplicht aan moeten voldoen.

Tot slot zoeken we als afdeling steeds meer de verbinding met de bedrijfseenheden zorg zodat we hen nog beter kunnen ondersteunen in de directe dienstverlening naar onze cliënten.
Roy van der Gun,
manager Bedrijfsvoering