Veelgestelde vragen na de sluiting - gewijzigde versie
Update: woensdag 24 maart 2020 - 16.00 uur
Het was een zware week voor cliënten en bewoners van ZorgSpectrum. Maar ook voor u als familie en voor ons als medewerkers. Ondanks het feit dat de voorbereiding voor de sluiting van de locaties voor bezoekers in volle gang was, heeft het kabinetsbesluit ons allemaal emotioneel geraakt.
Hartverwarmend
Het zal u wellicht niet zijn ontgaan dat er in het hele land spontane acties ontstaan om alle bewoners in woonzorglocaties een hart onder de riem te steken. Met hartverwarmende reacties via kaartjes, tekeningen, muziekoptredens voor de ramen, stoepkrijttekeningen… We hebben een speciaal team opgezet om alle spontane hulp waar mogelijk te coördineren. Wilt u ook iets doen?
Dat kan via www.zorgspectrum.nl via de knop ‘ik bied mijn hulp aan’.
Praktische zaken
We hebben de ‘meest gestelde vragen en antwoorden’ aangevuld onderaan dit bericht (download document). In het rood kunt u zien welke vragen er zijn aangevuld, of waarin er een wijziging heeft plaatsgevonden. Hierin graag uw specifieke aandacht voor de wijziging van het halen en brengen van de was. Deze tijd is gewijzigd op de zaterdag van 11.00 – 12.00 uur. De tijd is aangepast omdat de zorgmedewerkers eerder op de ochtend druk zijn met de zorg voor uw naaste.
Indien u nog vragen heeft, dan kunt u hiervoor terecht bij het hoofd zorg en welzijn van de locatie waar uw naaste woont of verblijft. Voor de volledigheid vermelden wij deze hieronder.
Ik wens u een goede gezondheid.
Vivian Broex
Veelgestelde_vragen_cliënten_ZorgSpectrum_-_25.03.2020_website.pdf